Работата ми е да пазя интересите на България


Деница е от София, родителите й са известни ромски музиканти. Тя, обаче, е експерт в Министерство на външните работи. Вижте нейната история. /FactsVsMyths

Публикувано на Общество и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

1 отговор към Работата ми е да пазя интересите на България

  1. Емо каза:

    Голямо „БРАВО“ на Деница!!!
    Напълно съм съгласен с това, което казва във видео материала.
    Общността ни може само да се гордее с такива хора, като нея!
    Тя не крие, даже напротив, държи хората да знаят, че е циганка.
    Това е и моето разбиране, аз преди време работех в администрация и също много държах да се знае, че съм циганин.

    Like

Вашият коментар

