„Създай своя кампания“ за един по-щастлив и достоен Великден


655-402-elena-brusarska-praznichni-geroi

„Създай своя кампания“ – инициатива на сдружението „Празнични герои“ (Holiday heroes), събира герои от цяла България в помощ на семейства в нужда.

Организаторите се надяват с тази акция да вдъхновят хиляди българи из цялата страна, които да помогнат на социално слабите семейства около тях, като съберат средства или продукти и лично им ги занесат.

„Така любовта ще се превърне във вълна от доброта, която ще обиколи и стопли сърцата на повече българи като им позволи да се насладят на един истински празник“, споделят от организацията.

Всеки герой може да снима своята кампания и да качи видео в сайта Vbox7.com, за да може повече хора да видят колко е лесно да правиш добро, а и колко много означава то за нуждаещите се.

Великден 2014 е четвъртият път, в който празничните герои събират сили и средства, за да помогнат на български семейства в нужда.

Един от най-успешните, но и трудоемки етапи на кампанията, е набирането на продукти.

Това предстои да се случи в две големи вериги супермаркети в София.

За целта са необходими много доброволци, които да разказват за каузата на посетителите на магазините, както и да сортират и събират дарените на място продукти.

В сайта на „Празнични герои“ има и „Меню на нуждаещите се“, в което са изброени някои от продуктите, които всеки човек би искал да има на празничната си трапеза на Великден – брашно, олио, ориз, козунак, млечни продукти и други.

„Празнични герои“ е сдружение с нестопанска цел за осъществяване на общественополезна дейност, вписано в Централния регистър на Министерството на правосъдието. Сдружението работи за подпомагане на социално слаби семейства, възрастни хора, самотни майки и хора с увреждания, както и за насърчаване на дарителството и организиране на кампании по случай национални и християнски празници.

„Разчитаме на дарения от корпоративния бизнес и от производители на храни и напитки, които могат да се включат в осигуряването на необходимите продукти за празничните пакети, които „Празнични герои“ доставя на нуждаещите се“, казват от сдружението.

Инициатор на идеята е Майкъл Струмейтис – собственик на голяма фирма за хидропонни добавки и торове. Когато преди седем години той започва своя бизнес в България, установява че нивото на корпоративна благотворителност е много ниско и дори да иска да дари на нуждаещите се, няма как да го направи.

Така се ражда „Празнични герои“. Три кампании на сдружението вече са факт, а в резултат на тях през изминалите две години няколко хиляди българи посрещнаха Коледа и Великден по по-достоен и щастлив начин.

Източник: vesti.bg

Публикувано на Новини и тагнато, , , , . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s