Есе: Моята мечта


Мечтата е нещо, което преизпълва сърцето на човека с надежда да му се случчи нещо по-добро. Обичам да мечтая, за да се надявам, че ще получа. Искам мечтата ми да се превърне в реалност!

А вечната ми мечта е за вечен живот да опозная лицето на Бог. Светът да стане по-добро място за живеене. Да няма проституция, наркотици, скинари от които всички роми да бягат когато ги видят. Да няма разлика между етносите, да се обичаме взаимно, да има само мир.

Преди около пет години нямаше на кого да кажа “татко”. Майка ми ме е отгледала сама още от раждането ми и аз не усещах липсата на баща докато не станах на осем-девет години. Тогава започнах да се питам защо всичките ми приятели ми задават въпроса “Защо нямаш баща?”. Всички ми се подиграваха и смееха, а аз плачех и така всяка вечер мечтаех да съм като всяко дете с баща. Всяка вечер в продължение на около шест месеца. Срамувах се да попитам мама къде е тати и до ден днешен не зная къде е.

Един ден се запознах с момче, което няма баща и веднъж го попитах “Как се казва баща ти?”. Той ми отговори, че той е на небето при другия му баща. Попитах го колко бащи има и той ми каза, че има един, който е мъртав и един, който е вечен и е баща на всеки. Попита ме “А твоя баща как се казва, какво е да имаш баща?”. Отговорих му “Не знам”.

Но вече знам, че има на кого да кажа “Татко!”.Така мечтата ми се осъществи. Така Бог ме намери. Когато порасна децата ми ще имат Баща.

А за какво мечтая сега ли?

Желая в началото на учебната година да улесня по някакъв начин мама. Желането ми е като деветокласник да притежавам всички учебници, които са ми небходими за учебния процес през учебната 2010/2011 година.

Искам да зарадвам мама с това, че няма да плаща всички учебници. Но как да се случи това? Ще се сбъдне ли мечтата ми в началото на учебната година?

Илиян Стефков Асенов

ученик от 9 клас

на 66-то СОУ “Филип Станиславов”,

гр. София

Публикувано на Новини. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Есе: Моята мечта

  1. Velcho Mihalev каза:

    Ах, МЕЧТА!

    Харесвам

  2. ... каза:

    Нямало е смисъл да ревеш.. По – лошо е когато знаеш кой ти е баща .. и да гледаш как прегръща други деца.. и как им казва “ Обичам те “ . Боли.. Всичко боли.. Но тази болка отминава с времето..

    Харесвам

Вашият коментар